بلاگ

دعوت دکتر انوشه از ملت ایران برای مشارکت در پویش پرتو امید

  |   دسته بندی نشده   |   بدون دیدگاه

دکتر سید محمود انوشه نویسنده، پژوهشگر ومدرس دانشگاه باحضور در بیمارستان خیریه امید ارومیه درجریان حمایت های انجمن خیریه امید از بیماران مبتلا به سرطان قرار گرفت واز مردم ایران خواست با مشارکت در پویش پرتو امید، این انجمن را در تامین هزینه خرید دستگاه جدید پرتو درمانی یاری کنند.

اقای دکتر انوشه درحضور چند ساعته خود درانجمن خیریه امید از بخش های شیمی درمانی وپرتو درمانی بیمارستان خیریه امید بازدید و اقدامات انجام شده خیریه امید درحمایت از بیماران مبتلا به سرطان را فرشته گونه توصیف کرد وگفت؛ حمایت های درمانی ومعیشتی این انجمن در راستای اعتلای ارزش های انسانی است.

این نویسنده و پژوهشگر برجسته کشورمان همچنین درپیامی، مردم نیکوکار ایران را به مشارکت درپویش تامین تجهیزات پرتو درمانی انجمن خیریه امید (پرتوامید) دعوت کرد وگفت؛ ” من از ملتم انتظار دارم این تلاش های مجدانه ومستمر پرسنل گرانقدربیمارستان امید ارومیه را قدر بدانند، همیت کنند، متصل شوند و از هر زمینه ای، به هر شکلی که میتوانید قدم خدمت وهمراهی بردارند. ”

وی همچنین درجلسه ای باحضور مدیرعامل وجمعی از مدیران انجمن خیریه امید، برمعرفی بیش از پیش دست اورد ها و خدمات این انجمن تاکید کرد و برای همراهی در این مسیر قول مساعد داد.

از نکات بارز حضور اقای دکتر سید محمود انوشه در انجمن خیریه امید، استقبال کم نظیر بیماران و مراجعین از این چهره علمی ومحبوب ملی بود به طوری که بیماران و همراهانشان درجریان شیمی درمانی برای گرفتن عکس یادگاری و گفت وگوبا دکتر انوشه میل فراوانی داشتند.

دکتر انوشه نیز درجریان دیدار با بیماران با روی گشاده و جملات امید افرین، لحظات ماندگاری را برای بیماران و همراهانشان خلق کرد.

بدون دیدگاه

ارسال دیدگاه